تیغ

تیغ

ب نام آنکه فانوس عشق را در ظلمت قلبم جای داد

سینه ام را می شکافم و با قلمی از اشک و مرکبی از خون برایت می نویسم 

سلام نمی کنم ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ چون نمی خوام دوباره شروع شــــه

اصلا حوصلشو ندارم ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اصلا نمیدوم واسه چی دارم مینویسم

حتمالا فکر کردی

 مردم ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥از اینکه ناامیدت کردم متاسفم                           

دستام از جای تیغ تیکه تیکه

 شدن ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ دستمو فشار می دم روش   ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ از درد 
*** ناخودآگاه ولش میکنم ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥  شاید فکر کنی      
روانیم ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ شایدم باشم ولی این کارم به خاطر تو

 

نیست ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ می خوام چک کنم هنوز زندم یا نه

 

  درد چیزه خوبیه


نظرات شما عزیزان:

ELHaM
ساعت15:51---29 آبان 1392
.【.. : | ..】【 *گُشـــآدی* یَنــی:】 ....【× وقتــی کُنتُـــرل کِنــآرت نیــس .. خُطبــه نَمــآزجُمعــه رو تآآخَــرببینــی ×】..

ELHaM
ساعت15:48---29 آبان 1392
.بعضـیـ وقتــ ها انقدر غـرورتـو لهـ کردیـ کهـ
میخوـآیـ خیلیـ محکمــ بهـ خودتـ بگیـ :"خاکـ تـو سرتــ".. |^_^|


ELHaM
ساعت15:45---29 آبان 1392
.بعضیآمـ هـωـتنـ پشهـ تو כهنشونـ مرگــ مغزیــ میشهـ..

بعد اכعایـ باکـلـآسـ بوכنـ رو כارنـ.. !! [ :| ]


ELHaM
ساعت15:41---29 آبان 1392
[سرد بودنـــــم] را بگــــذار به حساب…
[گرم بودنت] با دیگران … !


پرستش
ساعت18:48---27 آبان 1392
این عکسو بردار چیه اخه

پرستش
ساعت18:47---27 آبان 1392

به مَــن قــول بِده

+دَر تَمــامی ســال هــآیی کِه باقــی مانــدِه

+تــآ اَبــــــــــَـــد

+مُواظِــبِ خــودَت باشــی

+دیگــر نیســتم کِه یــاد آوَریَــت کـُـنم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 22:25 ] [ ★ຊh໐๖iຖ★ ] [ ]